COMPULSORY UPGRADE to Yabbers Latest Version!!! 32+ Pre-installed Modifications!
3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

Infernon under vatten!

Ämnesrelaterat om radiostyrda bilar och båtar. Egna konstruktioner, trimning, videofilmer, med mera.

Moderatorer: svocko, Micki, sundqvistjohan

Infernon under vatten!

Inläggav Nicke tis dec 20, 2005 10:15 am

Tänkte berätta om min lilla "olycka" med infernon i vårarst (slutet av mars) jag och markus var ut och körde med bilarna på isen och allt gick bra tills min bil fick några störningar, men inte tänkte jag mer på det.
så jag fortsatte att köra i högsta hugg och plötligt började bilen skena ut på isen, ungefär 2-5 sekunder efter såg vi hur den satte i högsta hugg kurs mot svartöjen. efter ca. 10-15 sekunder satte vi efter i full gallop först så hittade vi inte bilden men såg att spåren ledde till en is vak så jag troddde det värsta men efter en stund hittade markus bilen svajande på en is kant under vattnet ca 15 meter åt vänster. Så otroligt nog hade bilen först kört över den första is vaken och koliderat med en sten så den bytte riktning mot den andra is vaken där vi hittad bilen halvt ner i is vaken . tur i oturen kan man värkligen säga :!: :wink:
skrivet av NiCkE :lol:
Användarvisningsbild
Nicke
Forum medlem

Återgå till Bilar & Båtar